Projecte Camins Escolars a PRI4

Durant aquest curs, l’alumnat de PRI4 de l’escola participa al projecte “Camins Escolars”, que impulsa la regidoria de Sostenibilitat.

Una vegada realitzades al llarg del curs diferents activitats i estudis, tant amb l’alumnat com amb les famílies, arriba el moment d’eixir de l’escola i desplaçar-se pel barri. Amb l’activitat “Passejada Fem-nos visibles” què  ha consistit en la realització de tres rutes diferents fins al centre escolar en tres grups d’alumnes, en funció de la situació del seu domicili, acompanyats per membres de Protecció Civil, mestres i tècnics de l’Ajuntament, recolzats per la Policia Local. En les rutes, els xiquets han pogut senyalitzar amb globus verds aquells punts del recorregut que els han paregut destacables des d’un punt de vista positiu i amb globus rojos els punts que han considerat conflictius, negatius o perillosos. L’avaluació s’ha centrat en qüestions com l’accessibilitat o la visibilitat.

Amb les dades recavades d’esta activitat i les altres que s’han vingut desenvolupant al llarg del curs, la idea del departament de Sostenibilitat és definir la ruta definitiva i poder convocar alumnes i pares al primer pedibús (itinerari concret que se seguirà per anar a l’escolar al qual s’aniran incorporant els alumnes des de diferents punts del barri) abans que acabe el curs.

Cliqueu a les imatges per veure el resum fotogràfic