Mestres de pràctiques a l’escola

Al llarg dels últims mesos hem tingut a l’escola un augment temporal i significatiu de la plantilla docent. Com casi tots els anys, els i les alumnes tant de la Universistat Jaume I, com d’altres universitats valencianes, han realitzat a la nostra escola el seu període de pràctiques.

Al llarg d’aquests mesos han tingut l’oportunitat de, primer observar la realitat d’una escola pública d’Educació Infantil i Primària, i tot seguit, sempre sota la supervisió dels seus mestres/tutors, impartir docència als diferents nivells educatius i àrees.

Esperem que el temps que heu passat al centre us haja sigut profitós per enriquir els vostres estudis i esperem que els supereu satisfactòriament i arribeu a ser uns bons i bones mestres.

Gràcies Adrian, Ana, Ángela, Bea, Carolina, Ester, Laura, Mireia i Sandra per haver triat Botànic Calduch per fer el vostre pràcticum i enhorabona per el vostre esforç!!!