PRI 5 i 6 a l’Escola de Vela de Borriana

El passat dimecres 7 i dijous 8 d’octubre els  i les alumnes del 3r cicle d’Educació Primària, Pri5 I Pri6, van gaudir d’una jornada a l’Escola de Vela de Borriana.

L’activitat de vela els va ensenyar la importància del treball en equip i en el kayak , de manera individual van disfrutar de la llibertat de controlar la seva pròpia embarcació.

Encara que algú va acabar un poc mullat , tots vam tornar a casa contents i satisfets d’haver passat un gran dia, amb companyia de d’amics i fent una activitat diferent.

Us deixem les fotos de l’activitat