Activitats últim dia classes. Ginkana de l’aigua

Dimecres 21 de juny de 2023

Per a celebrar l'últim dia del curs 2022/2023, el primer curs sencer desenvolupat amb normalitat des de l'any 2020, l'alumnat tant d'Educació Infantil com de Primària han gaudit d'una jornada de jocs d'aigua.

A Educació Infantil ho han celebrat al seu pati tots i totes juntes, i a Educació Primària, en dos torns als patis de l'edifici de Primària, abans del pati els cursos PRI1/2/3 i després del pati la resta de cursos, PRI4/5/6.

El rei Posidó els ha anat explicant les proves de cada estació, totes molt refrescants i divertides.

També l'alumnat de PRI6 s'ha pogut acomiadar dels seus companys i companyes amb el tradicional ball, que han estat asatjant les últimes setmanes.

A l'hDesprés de tres cursos amb moltes incertidumbres i restriccions, i sobretot si fem al vista enrere al passat mes de febrer, sembla que pràcticament hem recuperat la tant desitjada normalitat.

Per esmorzar, SERCOLE ens ha convidat a tots i totes a un gelat, i una vegada els i les mestres ens hem acomiadat fins el setembre i xiquets i xiquetes han marxat carregats amb els seus estris escolars, acomiadem el curs lectiu 2022/2023, esperant que tots i totes gaudiu de les vacances d'estiu i torneu al setembre amb les motxilles carregades de ganes d'aprendre junt als vostres companys i companyes.

Bon estiu a tots i totes!!! Ens veiem el proper dilluns 11 de setembre per començar el curs 2023/2024

Evidentment de les festes d'aigua, no hi ha fotos d'alumnat per preservar la seua intimitat.