Vila-real, divendres 12 de desembre de 2025
Aquest divendres, l’alumnat del primer cicle ha gaudit d’un matí ben especial dedicat als tallers de Nadal. L’activitat, pensada per fomentar la creativitat i la convivència, ha convertit les aules del centre en espais de treball cooperatiu i festiu.
S’han realitzat diferents tallers tals com polseres, postals i corones nadalenques…. utilitzant diferents tècniques plàstiques.
Un dels aspectes més enriquidors de la jornada ha estat la formació de grups barrejats amb alumnes de les quatre aules del cicle. Aquesta organització ha afavorit la col·laboració, fomentant un ambient de treball molt positiu.
