Vila-real, 15 d’octubre de 2025
L’alumnat de quart ha participat de l’experiència sensorial “La vella i bella abella” al centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real. Acompanyats d’unes persones especialistes en elles, han après més sobre la vida d’aquests insectes tant importants per a la nostra vida. A través de diverses parades relacionades cadascuna d’elles amb un dels nostres sentits, han pogut anar adonant-se d’una manera vivencial, de diversos aspectes relacionats amb la seua vida i les funcions variades que desenvolupen al nostre entorn. Realment ha sigut una experiència enriquidora i divertida que els ha ajudat a prendre consciència d’estimar i cuidar a les velles i belles abelles.
Us deixem un recull de fotos de l’activitat.
