PRI5. Adonar-se

Vila-real, 7 de març de 2024

L'alumnat de PRI5, ha assistit a l'Auditori Rafael Beltran a l'acte de presentació del llibre "Adonar-se", un llibre que recopila tots els contes que han redactat l'alumnat d'Educació Infantil i Primària dels centres educatius de Vila-real, publicat per l'Ajuntament, el qual és un homenatge a les dones de tota edat i condició.

El projecte ha estat promogut per la Regidoria d'Igualtat amb motiu del Dia de la Dona. L'alumnat ha redactat un compte cooperatiu, en el nostre cas ha estat l'alumnat de PRI5/6, uns redactant el text i altres les il·lustracions, "L'avia Maria" ha sigut el fruit d'aquest treball dedicat a totes les iaies que tant ajuden a la conciliació familiar.

L'acte ha comptat amb la presència de Sílvia Gómez, regidora d'igualtat i membre del Consell Escolar del nostre centre, que a més de l'entrega del llibre a cada centre, hem gaudit d'un contacontes interpretat per Rosabel Canós, què s'ha encarregat d'adaptar i llegir alguna de les històries que recull la publicació.

Font Fotos: El periódico Meditarráneo
Font: El Períodica Mediterráneo