8 març. Dia Internacional de la Dona

Divendres 8 març 2024

Hui commemorem un dia molt especial, és el Dia Internacional de la Dona, i des del centre volem donar la màxima visibilitat possible, no sols hui, sinó en cada instant de la vida escolar, incidint que cada dia tenim present totes les aportacions de les dones en els diferents àmbits. Al llarg de tota la setmana hem realitzat diferents activitats, aportant els currículums de totes les dones de la comunitat educativa que han volgut participar: mestres, personal neteja i menjador, mares, iaies... decorant tots els passadissos del centre amb les aportacions de les famílies.

Hui, al llarg de tot el matí, hem confeccionat un gran mural, l'alumnat, amb les fotos de totes les xiquetes del centre, formant la paraula DONES.

Ja per la vesprada, tots i totes ens hem coordinat en una coreografia cantant i ballant la cançó, "Palabras que abrazan". Aquesta coreografia, al llarg de curs, formarà part del projecte "L'escola dansa", al qual el centre participa aquest curs.

2024_03_08_8m_dia_dona_04
2024_03_08_8m_dia_dona_03