PRI6. Pla transició cap l’ensenyament secundari

Vila-real, 23/30 de gener 2024

L'alumnat de PRI6 inicia les activitats del pla de transició cap a l'ensenyament secundari obligatori amb la visita per part de professorat del IES Francesc Tàrrega, al qual estem adscrits.

Pablo Rochera, professor i secretari del centre, en dos sessions, una a cada grup de PRI6, ha explicat l'alumnat el funcionament de l'IES Francesc Tàrrega per anar familiaritzant a xiquets i xiquetes amb el que per a molts i moltes serà el seu nou institut a partir de setembre.

I el que ha sigut més interessant i enriquidor, respondre a totes les preguntes, dubtes i inquietuds que han tingut.

Al llarg dels dos propers trimestres continuaran les activitats del pla de transició: reunions de famílies, visita a l'IES i visita de ex alumnes.

Moltes gràcies Pablo i al professorat del IES F. Tàrrega per participar i promoure en aquestes activitats, què tenen com a finalitat fer més fàcil la transició cap a l'ensenyament secundari.

2024_01_30_pri6_transicio