Cor Escolar. Concert de Nadal de l’AC Socarrats amb la Banda Jove de la UM La Lira

Vila-real, 22 desembre 2023

Ja és tradició al nostre poble que la benvinguda al Nadal siga el tradicional concert que organitza l'Associació Cultural Socarrats, amb l'actuació de la Banda Jove de la Unió Musical La Lira, sota la direcció de Albert Bellmunt i els Cor Escolar del CEIP Botànic Calduch i La Lira, dirigits per la mestra de música del centre, Ana Pitarch Sánchez.

El concert ha tingut lloc a l'Auditori Municipal Rafael Beltran Moner, que com sempre, s'ha omplit per gaudir de l'espectacle.

Les peces musicals que han cantat els nostres xiquets i xiquetes en la segona part del concert han estat:

• Nadal dels Oficis
    Música de Borja Abad i lletra de Jacinto Heredia
  • Nadala de la Vila
    Música d'Alfredo Sanz i arranjaments de Borja Muñoz i lletra d'Antoni Pitarch
  • Que en Nadal estigues amb mi
    Adaptació per Borja Muñoz sobre arranjaments de Michael Brown
  • Pluja Blanca
    Música de Jesús Debón, arranjaments de Pepe Gil i adaptació de Borja Muñoz
  • I les palmes a la insubstituible Martxa Radetzky

*No ens cansarem de l'orgull que suposa per al CEIP Botànic Calduch, que Borja Muñoz Abad, antic alumne del centre, estiga sempre tan present a la vida musical del poble i de la UM La Lira.

Des del Cor Escolar us desitgen un molt BON NADAL!!!