Librada Blázquez, tota una vida al servei del CEIP Botànic Calduch

Vila-real, 21 de desembre 2023

Un centre escolar és molt més que un edifici públic, és un espai viu, amb moltes persones que realitzen infinitat de tasques per a que tot funcione correctament i tinga un sentit complet la paraula ESCOLA.

Moltes d’aquestes persones treballen sense cap tipus de protagonisme, pràcticament mai se’ls veu, però estan sempre realitzant tasques a sovint invisibles però fonamentals per a que xiquets i xiquetes puguen vindre al col·legi i gaudir d’unes instal·lacions el més dignes possibles.

Hui ha finalitzat la seua vida laboral una d’aquestes persones tant importants per al funcionament de l’escola, es jubila Librada Blázquez, que ha estat els últims 25 anys netejant el centre i sent la «jefa» del personal de neteja.

Librada ha sigut sempre una treballadora exemplar, una supermare i ara una superiaia, compromesa amb la seua feina i tot i les difícils condicions horàries i laborals, molt bona companya, lluitadora amb els seus drets laborals, i el que és més important, sempre disposada a ajudar allà on l’hem requerit.

Ens dol perdre persones amb la seua professionalitat, però ens alegrem molt que pugues gaudir junt als teus fills i la teua neta d’una nova etapa tan merescuda com és la jubilació.

MOLTES GRÀCIES PER TOT LIBRADA!!!
A GAUDIR DE LA MERESCUDA JUBILACIÓ!!