PRI6. Transició IES. Visita ex-alumnat i IES F. Tàrrega

Vila-real, dimarts 23 de maig/dilluns 29 de juny 2022

Com cada curs i dins de les accions contemplades al Pla de Transició de l'Ensenyament Primari al Secundari, el passat dilluns 29 de maig  l'alumnat de PRI6 va rebre visita d'ex-alumnat, que va contar la seua experiència viscuda a principis d'aquest curs en incorporar-se als corresponents instituts en finalitzar el seu pas per el col·legi.

Aquest curs hem rebut la visita d'ex-alumnat que estudia al IES F. Tàrrega i CC Santa Maria, qui, a més d'anar explicant les seues vivències, diferències entre escola i institut, horaris, optatives... també han contestat a les preguntes iniciativa dels xiquets i xiquetes de PRI6, què evidentment, tenen ganes d'incorporar-se a una nova etapa educativa, però també els causa respecte i incertesa.

Aquesta visita/coloqui sempre crea moments molt enriquidors entre l'alumnat, el qual ha compartit huit cursos, i tot i ser de cursos diferents, tots i totes es coneixen i sorgeixen moltes preguntes i converses entre iguals molt interessants.

Dies enrere, dimarts 23 també realitzarem la visita a l'IES F. Tàrrega, el centre al que estem adscrits el CEIP Botànic Calduch. El secretari ens va fer una visita guiada per el centre, ens va explicar el funcionament bàsic del i va respondre a les preguntes que xiquets i xiquetes li van fer.

2023_05_30_pri6_ex_alumnes_03