VIIIè Premi Sant Jordi. #SetmanaCulturalBotanic2023

Vila-real, 12 de maig 2023

Al llarg de tota la #SetmanaCulturalBotànic2023, l'alumnat de tot el centre ha participat de l'iniciativa de l'AFA Botànic Calduch, VIIIè Premi Sant Jordi.

Aquest curs la temàtica ha sigut "Les dones", seguint la línia del treball que es va realitzar al centre per commemorar el Dia de la Dona, el passat mes de març. Des d'INF3 anys fins PRI2, la producció realitzada és un dibuix, i des de PRI3 a PRI6 una poesia.

D'entre els treballs realitzats, s'ha fet una tria per establir els que els jurat, format per famílies i mestres, han determinat que han estat els guardonats, que han rebut un detall per part de l'AFA i que el proper curs estaran a l'agenda escolar de l'alumnat.

Enhorabona a tots i totes les participants per el vostre interès i esforç i a l'AFA del centre per l'iniciativa i els detalls als i les guardonades.