PRI1-2-3-4. Teatre en anglès

Vila-real, 28 d'abril 2023

L'alumnat de pri1-2-3-4 han gaudit d'una obra de teatre en anglès, al saló d'actes de la Fundació Caixa Rural de Vila-real.

L'alumnat del primer i segon han visionat l'espectacle "The Good Wolf", on Grace, una xiqueta que li encanta llegir contes clàssics, ajuda al Llop Feroç a no ser el personatge roí de tots els contes. Per aquest motiu es reinventa el final de contes com "Caperutxeta Roja" o "Els tres cerdets"

L'alumnat de tercer i quart han gaudit de l'obra "Abracadabra", en la qual, el dos personatges principals descobreixen una caixa misteriosa plena de trucs de màgia...

Les dos obres han sigut representades pels actors i actrius de la companyia de tratre "Forum Theatre & Education", als quals els volem agrair la seua entrega i professionalitat, que ha permès l'alumnat del centre gaudir d'un espectacle en anglès.