Dia de l’Esport

Dilluns 3 d’abril de 2023

Tot i que el dia de l’esport es celebra el 6 d’abril, aquest curs, per ser no lectiu, ho hem celebrat dilluns 3 d’abril.
Sempre al voltant dels hàbits saludables, en diferents estacions al pati de l’escola, hem realitzat diferents activitats esportives per a prendre consciència de la importància dels hàbits saludables.

Els i les companyes de PRI6 ens han acompanyat, distribuïts per grups de diferents edats, al llarg de cada estació, ajudant-nos i explicant-nos que fer en cadascuna: Transport d’objectes amb una posició correcta, punteria amb aliments saludables, Ioga, jocs corda, rocòdrom, massatge, equilibris en cinta per recordar la importància de la força, elasticitat i la relaxació.

Abans del pati han realitzat l’activitat l’alumnat de PRI1/2, després del pati Ed. Infantil i per la vesprada PRI3/4/5.

En acabar cada estació, aconseguíem un element per a completar el mural sobre hàbits saludables: alimentació, higiene i activitats físiques. I com a premi per aconseguir l’objectiu… tarongetes per a tots i totes!!!