2 abril. Dia Mundial de la Concienciació sobre l’autisme

31 de març de 2023

Matí molt emotiu a l’escola, on tot el centre ha participat de les activitats d’un dia tan especial per a nosaltres, 2 d’abril Dia mundial de Conscienciació sobre l’Autisme.

Us deixem un breu tast del que ha sigut el matí, amb video i fotos de l’activitat, i de l’aportació de l’AMPA, recollint fotos envidades per les famílies.

El matí ha començat decorant a les classes el nostre signe de l’infinit de diferents colors, reflexionant i escrivint que és per a nosaltres l’autisme. Tot seguit entre tot l’alumnat del centre, hem confegit un mural amb 36 peces de trencaclosques per construir el signe de l’infinit.

Després del pati, hem gaudit d’una actuació musical molt especial. Rubén Torner, pare de Marcos, alumne del centre, acompanyat per el cor escolar, ens ha interpretat la cançò que sobre l’autisme ha composat, i que hem acompanyat amb veu i pictos.

Moltes gràcies Rubén i Tatiana per compartir amb nosaltres una cançó tan íntima i personal!!!