Recuperem progressivament la “nova normalitat”

Vila-real, 29 d’abril de 2022

Amb l’actualització dels protocols pandèmics, poc a poc i de forma progressiva anem reprenent la vida escolar com sempre l’hem conegut.

Abans de les vacances de Pasqua i Setmana Santa, ja es van anar relaxant les mesures i podíem reprendre aspectes com distàncies a les aules i agrupaments d’alumnat.

Una vegada també relaxat l’ús de les mascaretes a interiors i a les aules, també l’alumnat ha tornar a fer patis com feiem abans de la pandèmia, és a dir, tots i totes junts, sense l’exigència de romandre en una determinada zona i sols amb els companys i companyes de classe o de nivell.

Les entrades i eixides les mantenim com fins ara, és un aspecte que possiblement es quede per a posteriors cursos, ja que s’han agilitzat. Les famílies d’Educació Infantil també poden tornar fins els corralets del pati per replegar l’alumnat.

Esperem que tot i acabar aquest curs amb encara alguna restricció, pugam començar el proper curs 2022/2023 amb total normalitat i amb les millores organitzatives que la situació dels últims dos cursos ens ha tocat actualitzar.