PRI3. Desdejuni saludable

Vila-real, 16 de desembre de 2021

L’alumnat de PRI3 ha participat en l’activitat “Desdejuni Saludable”, que es realitzava cada curs però que els últims dos cursos no va ser possible realitzar.

Aquesta activitat forma part tant dels continguts curriculars de classe com del Projecte Esportiu i d’Activitats Físiques i Saludables (PEAFS) que el centre desenvolupa com a centre CEPAFE, Centre Promotor de l’Activitat Física i l’Esport.

L’activitat s’ha realitzat al menjador escolar una vegada tractats a classe sobre la necessitat d’una alimentació saludable, comptant un any més amb el patrocini de l’empresa de menjador SERCOLE.

Els aliments que han format part del desdejuni/esmorzar han sigut: suc natural de taronja, formatge, fruita, pa torrat, pit de titot.

Els dos grups de PRI3, pràcticament es queda tota la classe al menjador, pel que s’han aprofitat els llocs habituals on seuen cada dia, i el poc alumnat no usuari de menjador, ha mantingut totes les mesures per a que l’activitat fora segura.

Moltes gràcies a SERCOLE S.L. per fer-se càrrec dels aliments i de la seua preparació.