Pri5-Pri6. Escola de la Vela

L’alumnat de pri5 i pri6 del centre es desplaça a l’escola de la Mar de Borriana per gaudir del mar Mediterrani, realitzant una sèrie d’activitats nàutiques.

Dilluns 11 d’octubre i dijous 4 de novembre

Aquesta escola nàutica de la Generalitat ofereix l’alumnat apropar-se i gaudir de les possibilitats que ofereix el mar, que és tan present a la nostra cultura. Fomenta, a més a més, la pràctica esportiva en el medi natural.

Dividits en grups de 5 ó 6 alumnes, van realitzar al llarg del matí i la vesprada activitats de les diverses disciplines nàutiques que ofereix el centre: vela lleugera, piragüisme i l’ús d’una piragua col·lectiva de 12 places anomenada Drac.

PRI6 recull fotogràfic

PRI5 recull fotogràfic