PUBLICACIÓ CENS ELECTORAL FAMÍLIES

ELECCIONS A CONSELL ESCOLAR 2021

PUBLICACIÓ CENS ELECTORAL FAMÍLIES

Teniu a la vostra disposició al tauler d’anuncis del centre el cens electoral per comprovar les vostres dades i poder votar el 18 de novembre.

Hem habilitat un tauler portàtil que situarem cada dia junt a la porta d’entrada, podent consultar-lo després de les entrades, una vegada l’alumnat finalitze l’accés al centre:

9:10h a 9:45h / 15:35h a 16h

Si detecteu qualsevol errada, la podeu comunicar al mail oficial del centre 12004357@gva.es

Les dades que han d’estar correctes són: nom/cognoms i DNI/NIA/Permís residència, de mare/pare/tutor legal. Si teniu accés al Web Família, podeu comprovar aquestes dades, ja que apareixen les vostres dades i l’usuari/a és el vostre DNI/NIA/Permís residència.

Us recordem que podeu presentar les vostres candidatures per a formar part del Consell Escolar fins el 2 de novembre

Teniu també la info a la Web Conselleria Educació i en aquesta mateixa web