PRI5/PRI6. Esport a l’escola: Orientació

Vila-real, 28 d’abril 2021

L’alumnat de PRI5/6, ha finalitzat hui la unitat didàctica d’orientació a l’àrea d’Educació Física. Dins del programa «Esport a l’escola», de la ma de la Conselleria d’Educació i de la Fundación Trinidad Alfonso, i englobat en el Projecte d’esport, activitat física i salut, ja que el centre té la consideració CEPAFE, ens beneficiem de la participació de diferents federacions esportives que ens apropen a diferents disciplines esportives.

Al llarg de 6 sessions en cada grup de PRI5 i PRI6, l’alumnat ha conegut l’orientació de la ma dels tècnics de la Federació de l’esport d’orientació a la Comunitat Valenciana, realitzant les activitats dins de les instal·lacions de l’escola.

L’orientació, on adquereix tot el seu significat, és quan es practica en entorns oberts, i si són espais naturals, es multiplica exponencialment el seu objectiu, i aprofitant el parc situat front a l’escola, al última sessió s’ha realitzat al parc, fent una aproximació més real a l’esport.

Moltes gràcies als tècnics per l’enorme esforç en desenvolupar la unitat didàctica i a tot el material i mitjans que han preparat i disposat a l’alumnat.

Us deixem el resum fotogràfic de l’activitat