XXXI Olimpíada matemàtica. Fase comarcal

Dijous 25 març de 2021

Un curs més, l’alumnat de PRI5/6 que voluntàriament ha volgut participar, han realitzat hui al matí la primera prova de la XXXI Olimpíada Matemàtica organitzada per la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “Al-Khwarizmi”.

L’Olimpíada Matemàtica  es fa amb l’ànim de popularitzar les matemàtiques, i gaudir dels seus aspectes més lúdics i creatius. Aquest any la fase local consta d’una única prova individual, que donada la situació actual, es realitza als mateixos centres docents, en compte de juntar a tots i totes les participants en un mateix lloc.

Una vegada realitzada la fase local, el proper 8 de maig, al IES Botànic Cavanilles de La Vall d’Uixò, es realitzarà la fase provincial de Castelló, amb l’alumnat que supere la fase local.

Des del centre felicitem a l’alumnat participant pel seu interès per les matemàtiques.

Molta sort!!!!