Pepi! Que disfrutes de la merescuda jubilació!!!

Vilar-real, novembre de 2020

Una comunitat està formada per totes les persones que d’una forma o altra fan creixer i fer possible que un edifici com és un col·legi, estiga ple de vida i esdevinga un espai educatiu, en el que els principals protagonistes, els xiquets i les xiquetes aprenguen i creixquen com a persones. En aquest creixement, l’alimentació és un pilar fonamental, i en el CEIP Botànic Calduch de Vila-real, des de fa 31 anys, ha sigut Pepi Navidad, la nostra Pepi, la cuinera de l’escola, qui s’ha encarregat de cobrir aquesta parcel·la, guissant per a tantes i tantes generacions que des del 1985 han sigut alumnes de l’escola.

Des d’aquella cuina inicial situada on actualment està situat el despatx de secretaria i cap d’estudis, passant per la cuina actual que es va construir en l’ampliació finalitzada l’any 2000, arribant a fer el dinar pràcticament per a 300 persones diàriament en els cursos en que el centre comptava amb l’ESO, un dur treball, amagat, que en moltes ocasions ha passat desapercebut sobretot per a les famílies no usuàries del menjador, però fonamental per al bon funcionament del col·legi i per a que les famílies pogureren conciliar la vida familiar i laboral amb la seguretat que els seus fills i filles estarien ben alimentats.

I el que és més important, 31 anys d’excel·lent treball, tenint sempre una cuina en fantàstiques condicions, i sent aquella dona treballadora, senzilla i sempre disposada a donar servei a l’escola, formant ja part de la història del centre.

Moltes gràcies Pepi per tots aquests anys!!!

A disfrutar d’aquesta nova etapa vital tan merescuda!!!