Premis Sambori 2020. INF5A, guanyadors del premi Sambori 2020

Vila-real, juny 2020

Tot i la situació que vivim des del passat març, els Premis Sambori 2020 es van poder recollir i valorar, i tot i que la tradicional gala que es fa cada any a Vila-real i que des de l’escola col·labora amb la col·laboració del Cor Escolar, amb l’afegit que a més de la resta de categories individuals, els dos grups d’INF5 anys van participar realitzant dos fantàstics contes col·lectius que van estrenar a la nostra particular Setmana Cultural 2020.

Fa uns dies vam rebre la fantàstica notícia que la classe d’INF5 A, la de Els i Les Pirates, van ser guardonats amb el premi provincial en la categoria “Contes Col·letius”, i aquest reconeixement, a més de per als xiquets, xiquetes i mestres, cal afegir l’exel·lent treball i col·laboració de les famílies, ja que el conte es va gravar des de casa.

Us tornem a deixar el video del conte guardonat, “Els i les pirates més valentes”

Enhorabona famílies, moltes gràcies per la vostra tasca!!!!

Demà, dimarts 16 de juny, a les 18h l’Ajuntament de Vila-real publicarà, al seu canal de youtube, el lliurament virtual dels Premis Sambori 2020 de La Plana Baixa.
El video també s’estrenarà en tv4 a la mateixa hora i es repetirà cada dia la resta de la setmana