Setmana Cultural 2020

SETMANA CULTURAL CEIP BOTÀNIC CALDUCH 2020
23 AL 30 D’ABRIL

Cada curs escolar celebra la nostra particular Setmana Cultural, sempre al voltant del dia del Llibre. Cada any es tria una temàtica diferent, com han estat «la natura», «contes populars», «Gloria Fuertes», «La Primavera» entre altres.

Sempre hem intentat que fóra una setmana diferent, on la convivència i compartir moments entre l’alumnat de diferents nivells del centre i l’activitat acadèmica es centrara més encara en les diferents arts. Per celebrar-ho, les xiquetes i xiquets s’han barrejat d’uns nivells amb altres i han realitzat tallers preparats pels equips docents com són, «el conte cooperatiu» (PRI1-INF5), «els padrins lectors» (PRI5/6 amb l’alumnat d’Educació Infantil), visita d’una autora o autor de qui s’ha llegit alguna de les seues obres; activitats d’animació lectora a la biblioteca, representacions teatrals per part de l’alumnat de PRI5 i PRI6, participació en el Premi Sant Jordi organitzat per l’AMPA… Al llarg de la setmana també hem celebrat el dia de la música, on l’alumnat músic que estudien algun instrument fora de l’àmbit escolar poden compartir les obres que han estat preparant per a que la resta de xiquets i xiquetes del centre puguen admirar la música a través dels seus companys i companyes músics .

Amb tot açò les i els alumnes del CEIP Botànic Calduch, tenen l’oportunitat d’aprendre des d’una vessant més lúdica i motivadora la importància que la lectura i l’escriptura tenen en la seua formació com a elements d’expressió i creativitat.

Enguany no voldríem perdre l’oportunitat de treballar tots aquests valors des de casa, per això proposem com a temàtica de la nostra setmana cultural “El món de l’art”, dedicant la setmana a la literatura, música, dansa, pintura i cinema.

Tenint en compte la situació actual de confinament, us volem presentar una proposta oberta a tota la comunitat escolar, amb diferents propostes, de caire voluntari i variades, per a que ens identifiquem amb alguna i pugam compartir les nostres produccions, que el que busquem és que passem moments en família divertits i que ens ajuden a portar millor la situació actual, i si a més estimulem la creativitat i la nostra vessant artística, objectiu aconseguit!!!

Us deixem ací baix totes les propostes… que a més també cada curs enriquirà amb altres relacionades amb continguts ja treballats a l’aula

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Ens podeu enviar les propostes al llarg de tota la setmana