Cicular informativa PRI6

CIRCULAR INFORMATIVA PRI6

Estimades famílies,
moltes sou les que ens heu preguntat sobre el pas a l’IES, i us volem transmetre tranquil·litat, ja que cal esperar els passos que es donen cada curs, que enguany seran exactament iguals.

Primer de tot, tingueu en compte que aquest curs ja teníem dos avaluacions fetes, i que cap alumne/a ni va a repetir ni promocionar en funció d’aquest trimestre, el que hagen assolit/no assolit en 8 cursos i 2 trimestres, no ho van a fer en 1 trimestre.

Teniu en compte que l’IES F. Tàrrega és el nostre centre de referència, pel que, independentment que siga la vostra elecció, teniu plaça reservada, per a la resta d’instituts, cal fer la corresponent preinscripció.

A dia d’avui no hi ha encara dates publicades respecte el procés d’admissió per al curs 2020/2021, però en el moment que es publiquen, us fem arribar tota la informació al respecte i resoldrem tots els dubtes que plantege el canvi d’etapa.

I del que queda d’aquest curs, donar-vos les gràcies a vosaltres i l’alumnat per la paciència i esforç en afrontar aquesta situació excepcional i que és nova per a tots i totes, i que segur la superarem i ens farà millors persones i ciutadans.

Atentament,

Josep L. Gómez Galindo