Festes fundacionals. PRI2 i 3 visiten la Vila i l’Ajuntament

Dimarts 18 i dimecres 19 de febrer de 2020

Cada curs, quan arriben les Festes Fundacionals de Vila-real, des de l’Ajuntament i diferents associacions, es programen un seguit d’actes per celebrar la fundació del nostre poble.

Dimarts, l’alumnat de PRI2, aprofitant el projecte de treball desenvolupat a l’aula referent a la fundació de Vila-real, van realitzar una visita a l’exposició “La ciutat emmurallada”, que alberga la reproducció a gran escala de la planta medieval de Vila-real, basada en el plànol de Viciana i obra del vila-realenc Ramón Herrero. La maqueta, la primera de grans dimensions sobre la ciutat en els seus orígens, està instal·lada a la Casa dels Mundina. Tot seguit, i acompanyats per l’historiador local Jacinto Heredia han recorregut els principals llocs de la Vila, atenent la lliçò magistral de Jacinto, coneixedor en profunditat de la història de Vila-real.

Dimecres, l’alumnat de PRI3, a més de visitar l’exposició i la Vila, han sigut atesos a l’Ajuntament per la regidora de Tradicions, Normalització Lingüística i Relacions Institucionals, Noelia Samblás Gurrea, visitant l’ajuntament i tenint la possibilitat de realitzar fins i tot, un ple municipal al saló de plens.

Agrair a Jacinto Heredia i Noelia Samblàs l’atenció rebuda i per respondre als dubtes dels xiquets i xiquetes

Enllaç a les imatges de l’activitat