Pri6. Xarrada “L’embaràs, la lactància i el part”

Vila-real, dilluns 2 de desembre

Volem agrair a Daniel, ex-alumne del centre i llevador de l’ambulatori de Benicarló, la xarrada que els ha impartit a l’alumnat de pri6 pel que respecta a l’embaràs, la lactància i el part.

A l’assignatura de Ciències Naturals, els grups de pri6 han realitzat un projecte de treball i d’investigació de com es desenvolupa l’embaràs i el procés del part i la posterior lactància. Han investigat i cercat informació a internet i a diferents llibres de consulta de la biblioteca del centre. Per donar per conclòs el projecte, han pogut comptar amb la presència d’un professional de la matèria, que amb l’ajuda de maquetes i de les seues explicacions, els ha resolt dubtes i curiositats que els havia plantejat el tema.