PRI5 II jornades contra bullying

Vila-real, divendres 7 de juny de 2019

L’alumnat de pri5 participa en les II Jornades contra el bullying i l’assetjament escolar al centre Escultor Ortells, activitat organitzada per l’ajuntament de Vila-real i l’associació ALUDME.

L’acte ha comptat amb la presència de Juan Manuel Montilla “El Langui” i a més a més, les actrius i actors de la pel·lícula “Nada será Igual” que han contestat les preguntes de l’alumnat pel que respecta a l’acassament escolar i ens han mostrat els valors necessaris que hauríem tindre davant situacions desfavorables.

A tot l’alumnat participant de l’activitat se’ls ha lliurat un pack de superheroi i superheroïna per fer front al bullying.

Ha sigut una jornada plena d’emocions i sentiments a flor de pell, que ens ha fet reflexionar a tots i totes sobre l’assetjament escolar.

Us deixem un resum fotogràfic de l’activitat