Pri5_6.Visita Teresa Broseta

Divendres 3 de maig de 2019

Dins de les activitats de la #SetmanaCulturalBotànic2019 s’inclou la visita de l’escriptora Teresa Broseta, autora del llibre Berenars amb Cleoplatra.

Teresa és autora de nombroses publicacions principalment per a públic infantil. Actualment treballa a l’administració i, com diu ella mateixa, treu temps de baix de les pedres per tal d’oferir-nos una nova aventura.

L’alumnat de PRI5 i PRi6 esperaven amb gran expectació la presència de l’autora valenciana, ja que han estat treballant a les aules la seua novel·la Berenars amb Cleopatra. La història conta les aventures de Blanca, una xiqueta que ho està passant malament ja que la seua millor amiga ha canviat de poble i d’escola. No reb bé l’arribada del seu nou company Joan. Però poc a poc va descobrint algunes coses interessants, com conéixer Cleopatra i els seus fantàstics berenars…

Teresa ha donat resposta a totes les preguntes que l’alumnat havia preparat tant del llibre que hem llegit com de la resta de les seues obres.

Ha estat tot un plaer tornar a comptar amb la visita de Teresa Broseta a l’escola.

Moltes gracies per la teua visita!

Us deixem l’enllaç a l’àlbum fotogràfic de la visita