CIRCULAR INICI CURS 2018/2019

Vila-real 13 de setembre de 2018

Apreciades famílies, us recordem aspectes a tindre en compte per aquest curs:

• HORARI ESCOLAR: De dilluns a divendres de 9 a 12:30 i de 15:30 a 17h
    Setembre/juny de 9 a 13h.

• Festius: (Inici curs dilluns 10 setembre 2018, fi curs dijous 20 juny 2019)
    • 9 d’octubre, dimarts. Dia de la Comunitat Valenciana
    • 12 d’octubre, divendres, Festa Nacional d’Espanya
    • 1 de novembre, dijous. Tots Sants
    • 6 de desembre, dijous, dia de la Constitució
    • 19 de març, dimarts, Sant Josep
    • 1 de maig, dimecres, Festa del Treball
    • Nadal: 24 de desembre de 2018 al 6 de gener de 2019
    • Pasqua: dilluns 18 al diumenge 28 d’abril de 2019 (pendent resolució calendari particular de Vila-real)
    • Festes Sant Pasqual: dilluns 13 al divendres 17 de maig (pendent resolució calendari particular de Vila-real)

Us recordem algunes normes bàsiques de convivència del centre:

• Les portes del centre s’obrin 5 minuts abans de l’inici de les classes i es tanquen 5 minuts després del començament.
  • Si algun alumne/a arriba tard, passarà obligatòriament per consergeria o direcció, reomplint el corresponent llibre de registre d’entrades/eixides fora d’hores, utilitzant la porta principal d’accés a l’edifici d’Ed. Primària. Allí romandrà tutoritzat per un membre de l’equip docent fins al canvi de classe o inici del pati,no és necessari interrompre les classes.
    Quan s’ha de replegar algun/a alumne/a en hores no habituals, s’han de fer servir les hores de pati per entrar i eixir del col·legi.
  • Com a norma, TOT l’alumnat serà acompanyat fins les portes del centre i, a partir d’ací, entraran a soles als corralets a Ed. Infantil, i directament a les aules per les portes assignades a les classes a Ed. Primària.
  • Les famílies no acompanyen l’alumnat ni a les aules ni a les fileres. Quan tinguen la necessitat de parlar amb els o les mestres, poden fer ús de l’horari d’atenció o be fer servir els mitjans habilitats al respecte.
  • A les hores de les eixides, l’alumnat d’Ed. Primària serà acompanyat fins la porta d’eixida, on esperaran les famílies, acompanyats per l’últim docent que els ha donat classe. És necessària la pertinent autorització signada i complimentada per a que l’alumnat puga anar-se’n soles.
  • A les hores de les eixides, l’alumnat d’Ed, Infantil, al migdia, les mestres els portaran fins la porta d’entrada (C/ Sanchis Guarner) i per la vesprada les famílies accediran als corralets on s’entregaran als i les alumnes.
  • Ed. Infantil dies de pluja: entrada i eixida per el porxe de l’edifici d’Educació Infantil.

US ADJUNTEM EL FULL DE REGISTRE SANITARI DEL PROTOCOL D’ATENCIÓ SANITÀRIA, D’OBLIGAT COMPLIMENT CADA NOU CURS ESCOLAR