Un poc de robòtica a l’escola

L’alumnat de PRI-5A, aquesta setmana hem muntat un xicotet robot a classe. Ens hem esforçat molt a l’hora d’entendre entre tots les instruccions i, pas a pas, hem anat col·locant totes les peces. I al final, ho hem aconseguit…

Primer de tot volem agrair a Vicente Meneu, gerent del departament de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions de Ford España en Almussafes, aprofitant una iniciativa de la consultora Everis, multinacional d’origen valencià i part del grup japonés NTT, ha otorgat el robot educatiu a l’escola.

La resta de classes del tercer cicle també participaran del muntatge del robot, ja que la classe de cinquè A el desmuntarem amb molta cura perquè la resta de companys i companyes puguen gaudir d’aquesta experiència tant divertida.

Ara només ens falta pensar un nom per al nostre robot!

Us deixem un video del nou alumne artificial de l’escola!