INF-5 anys al Parc Adai

Hui l’alumnat d’Educació Infantil 5 anys comença una aventura de dos dies, on conviuran amb els seus companys i companyes en un entorn divertit, educatiu i enriquidor, al Parc Adai a Nàquera (València).

La jornada ha començat a les 9h al col·legi, comiats, nervis, últimes salutacions i plens d’emoció, tots i totes al seu seient a l’autobús camí del Parc Adai.

Cap a les 10h ja al seu destí, on el personal del Parc els ha fet una divertida benvinguda. Descarregades les maletes, esmorzar i agarrar forces i preparats per a la primera aventura del dia.

Primera activitat, han vist un teatre medieval, i tot seguit, i en dos grups a fer tir amb arc, rocòdrom, pont tibetà, escut amb fang, conte i poni.

Cap a les 12:30h i fins les 13:30h, a dinar, tots i totes han dinat molt bé, i amb la visita de Draqui, la mascota del parc, a continuar amb les activitats anteriors fins l’hora de berenar.

Cap a les 17h, a berenar!!! I en acabar han gaudit d’una animació de pirates en la que s’han divertit però que molt.

Cap a les 19h, tots i totes a les habitacions a deixar les maletes i a preparar-se per anar a sopar a les 21h., menuda fam teien després de tanta activitat… tots i totes s’ho han menjat tot!

Segur que encara ens queda alguna sorpresa abans de gitar-nos… Hem de buscar unes pistes i trobar un tresor, i si el troben els donaran un pergamí o una medalla de l’amistat… I després de tot trobat… hora de tornar a les habitacions per dormir a les lliteres!!!

Després d’alguna llagrimeta… sols un poquet d’enyorança d’algú, hem dormit tota la nit després d’un dia tan intens i amb tantes emocions.

Després de despertar-nos, replegar les habitacions i tornar tot a les maletes, a desdejunar i a agarrar forces per a la resta d’activitats que ens han preparat des del parc per gaudir de l’últim matí.

I després de passar tot el matí fent activitats de granja, dinar i de tornada cap a l’escola.

Tota una experiència per a la majoria de xiquets i xiquetes, que ha sigut la primera experiència de dormir fora de casa sense la família i gaudint de dos dies de convivència amb els seus companys i companyes de classe i amb les seues mestres.

Us deixem totes les fotos de l’excursió en aquest enllaç