PRI6A. Campanya Erre que Erre que Erre del Consell Escolar Valencià, contra la violència de gènere

Campanya ERRE QUE ERRE QUE ERRE

REpensem les RElacions, REpresentem altres REalitats

L’alumnat de l’àrea de Valors Cívics i Socials del curs PRI6 ha participat en la Campanya ERRE que ERRE que ERRE del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana (CECV), que promou la igualtat i vol lluitar contra la violència de gènere, amb un acte central el 8 de març, Dia de la Dona Treballadora.

La participació de l’alumnat ha consistir en la realització d’un vídeo «Entretotes» que es va enviar al Consell Escolar de la Comunitat Valenciana, per a l’acte central de la Campanya, en la celebració del 8 de març.

Entretotes, és un curtmetratge d’un poc més de 3 minuts, amb guió i muntatge del mestre de l’àrea, on les i els alumnes van crear el personatges i van dissenyar l’actuació de cada actriu i cada actor. Es va treballar la problemàtica actual de la violència de gènere i es va transmetre un missatge pedagògic sobre el que fem a vegades en societat i el que hauríem de fer realment.

En la gravació del vídeo no va haver violència física ni verbal explicita, i l’alumnat va mostrar una gran capacitat actoral, expressant amb gestos i sense paraules el missatge del vídeo.

Us deixen el vídeo enllaçat

Enhorabona alsi les alumnes de PRI6A pel treball realitzat!