Festa final d’etapa de l’alumnat d’Ed. Infantil 5 anys

L’alumnat d’Educació Infantil 5 anys de la promoció 2013/2016 ha superat satisfactòriament l’etapa de l’ensenyament infantil, i per tant ha de fer el seu salt a l’Educació Primària.

En un acte molt emotiu celebrat a l’aula de música ha tingut lloc la presentació mundial i en primícia de l’espectacular vídeo que mestres i alumnes han estat preparant per acomiadar l’etapa més especial de l’ensenyament.

Ací teniu l’espectacular lipdub que han preparat mestres i alumnes

Una vegadada visulatizat el video, les seues mestres han continuat la festa que els han preparat, fent-los entrega dels corresponents diplomes i orles i així celebrar el final d’etapa acompanyats de les seues famílies en un dia molt emotiu on s’acomiaden de les seues mestres i de l’edifici d’infanti per passar a l’escola dels "grans" on es retrobaran amb antics companys i companyes més majors i amb les seues noves mestres.

Us deixem el video homenatge del pas per Educació Infantil de la promoció 2013/2016

Ací teniu les fotos de la festa