El cor escolar a la VIII Trobada Coral de Vila-real

El Cor Escolar del CEIP Botànic Calduch ha participat a la VIII Trobada Musical Escolar Municipal, organitzada pel seminari de mestres de música d’Educació Primària de Vila-real.
En aquesta edició han participat agrupacions de 9 col·legis les que han actuat, aportant diversitat d’activitats musicals com danses, cançons, instrumentacions… El moment més esperat de la trobada, és quan cantem tots junts la cançó preparada per a tant musical esdeveniment i acompanyats per un autèntic grup musical en directe, que no és altre que el format pels mestres de música. La cançó que hem interpretat enguany ha estat «Tinc una llum al cor».

Acabat l’acte, tots els integrants del nostre cor, van gaudir del joc en el parc de la Glorieta i després acabaren la festiva jornada dinant als Lluïsos.

Així acomiadem la intensa activitat que aquest curs ha tingut el Cor Escolar del Col·legi Públic Botànic Calduch.