El cor escolar a la Primavera Educativa

El passat divendres 13 de maig, una representació del Cor escolar de la nostra escola va participar en les jornades de La Primavera Educativa,celebrades els dies 13, 14 i 15 en el bonic escenari de l’antic cau del riu Túria de València.

A l’arribar al nostre destí vam esmorzar junt als companys del cor del CEIP Concepció Arenal, després assajarem els dos cors per preparar el concert en el que interpretarem tres cançons conjuntament ( «El swing de la pau», «Qualsevol nit pot sortir el sol» i «Cançó de comiat») a més a més què cada cor prèviament cantara el seu repertori.

Després de dinar ens acostarem a algunes de les carpes de diversos centres on hi havia exposicions i tallers on també els vam oferir la nostra música. Ens va agradar especialment l’exposició de tecnologia del IES Cueva Santa de Segorbe.

Us deixem unes fotos de la jornada i un parell de videos de les actuacions