Sussana Lliberós, poesia a PRI1/2

Dins de les activitats de la #SetmanaCulturalBotanic2016, l’alumnat de PRI1 i 2 ha estat treballant el mon de la poesia.

Al llarg de la setmana, l’alumnat del 1r cicle d’Educació Primària, ha estat treballant una poesia de la periodista i poetessa vila-realenca Sussana Lliberós, "Els estius al masset".

L’alumnat ha preparat una entrevista, què podreu escoltar a la Radioactivitat, a la que Sussana ha estat encantada de respondre a totes les interessants preguntes referents tant a la seua obra com a la seua carrera professional, i per una vegada, ha estat a l’altre costat de les preguntes. Una vegada finalitzada l’entrevista, ha visitat les aules, on els xiquets i xiquetes li han llegit la seua poesia, i ella també ens l’ha regalat amb la seua veu que tantes vegades hem escoltat a la ràdio i a la televisió.

Des del centre, mestres i alumnes, volem agrair la visita d’aquesta vila-realenca tant rellevant als mitjans de comunicació del País Valencià, esperant que continue amb la seua obra poètica per a poder gaudir-la de nou.

Us deixem les fotos de la visita