PRI4 de visita la centre de salut Dolores Cano

DE VISITA AL CENTRE DE SALUT!

Hui els i les alumnes de PRI4 han fet una visita al centre de salut Dolores Cano, el del barri Pilar, per a conèixer els diferents aparells i serveis dels que disposa.
Han començat la  visita a la consulta de pediatria, on Glòria, la pediatra, a la que casi tots els i les xiquetes coneixien, ja que com viuen per la zona, és la seua pedíatra.

Tot seguit han visitat la sala d’urgències, on els han ensenyat com funcionaven les maquines i han agafat a un alumne voluntari per a fer-li alguna prova "in situ" i així explicar-ho i entendre-ho millor.

Quan han acabat a la sala d’urgències, han pujat al primer pis, on hi és la consulta dels adults i la biblioteca, on els han fet un resum de tot el que es fa al el centre de salut.

Per finalitzar l’activitat, han fet una pràctica al jardí del centre de salut, on alguns alumnes feien de malalts i altres feien de metges.

Ho hem passat tots molt bé en aquesta visita tan saludable!

Moltes gràcies a tot el personal sanitari del centre de salut!

Us deixem un resum fotogràfic de l’activitat