Danses tradicionals de Vila-real a PRI2

L’alumnat de PRI2 porta des del mes de febrer, coincidint amb les festes fundacionals de Vila-real fent el projecte de treball «El nostre poble, Vila-real».

El passat dimecres, continuant amb l’estudi de les tradicions de Vila-real, ens van visitar al centre dos balladores del poble, Elena i Montse, que a més d’ensenyar-nos el ball de L’anguila, ens van mostrar com és la vestimenta tradicional del poble, la "de faena", que la fan servir per a ballar en els difererents esdeveniments que fan al llarg de l’any.

Hem tingut la sort de poder comptar en aquest projecte amb la participació de molts pares i mares, que ens han ensenyat moltes coses refererents a les costums, tradicions i història de Vila-real.

També hem tingut l’oportunitat de fer diferents eixides per el poble, per tal de vore els llocs més emblemàtics com és la estàtua del Rei En Jaume, la Torre Motxa, la plaça Major, el museu de la ciutat, exposicions a la Caixa Rural,… i encara ens queda la visita d’un dolçainer a l’escola.

En quan tingam enllestit tot el projecte, ja us farem un ampli reportatge del mateix.

Us deixem les fotos del ball de L’Anguila

Moltes gràcies Elena i Montse per vindre a les nostres classes!!!