I Jornada de convivència lúdic-esportiva

Hui ha tingut lloc la I JORNDA DE CONVIVÈNCIA LUDICO-ESPORTIVA EN VILA-REAL organitzada pel Seminari d’Educació Física al Pavelló Bancaixa. Al voltant de 500 alumnes de 6é de Primària de les escoles de Vila-real s’han desplaçat al pavelló Bancaixa per participar en l’activitat.

Els xiquets i xiquetes han pogut gaudir de les 13 postes que han plantejat les diferents escoles realitzant activitats com ara judo, boccia, bicicleta, handbol, sogatira, patacons… entre d’altres.
Cal destacar el bon ambient que hi havia entre els participants a la jornada i sobretot el fet que hagem pogut conèixer i conviure en altres xiquets i xiquetes del nostre poble.
Ja per últim, cal donar les gràcies a l’Ajuntament de Vila-real, al SME, al Seminari d’Educació Física i a totes les escoles que han participat en la jornada, la qual esperem que es puga repetir l’any vinent.

Us deixem les fotos de la jornada