Aprenem a respectar als animals al 1r cicle d’Educació Primària

Hui l’alumnat de PRI1 i PRI2 han tingut una visita molt especial. Dino i Fito són dos gossos que viuen al Hogar de San Antonio, organizacion sense ànim de lucre que treballa pels drets dels animals, donant una segona oportunitat als animales rescatados dels carrers i de diverses gosseres de tot el país, ajudant a la seua rehabilitació i insertant-los en la societat de forma positiva i que puguen tindre una vida digna cobrint totes les seues necessitats bàsiques.

L’alumnat ha pogut fer totes les preguntes a les curiositats que tenen sobre els animals, la seua cura i el respecte cap a ells, podent compartir un ratet amb els dos visitants tant especials, que a més són gossos que es fan servir per a un ús terapèutic amb xiquets amb necessitats educatives especials.

Gràcies al personal del Hogar de San Antonio per apropar-se fins el centre per transmetre’ns la importància de la seua tasca