Esport escolar

Aquest curs 2019-2020 es realitza el 9è Campionat Multiesport Escolar el qual pretén donar a conèixer i a practicar diversos esports als xiquets i xiquetes de les diferents escoles de Primària de Vila-real. Els alumnes practicaran tant esports d’equip com ara handbol, futbol sala, waterpolo o bàsquet com esports individuals i també atletisme, natació, tenis, ciclisme o escacs.

L’objectiu principal d’aquest campionat és que els alumnes disfruten de la pràctica de l’esport respectant tant als companys i companyes, contraris, entrenadors, àrbitres i públic com el material i les insta·lacions on es practiquen.

Recordeu que cal tornar les inscripcions complimentades fins el dimecres 25 de setembre de 2019

Ens ho passarem molt bé compartint moments bonics i emotius fent nous amics i amigues!