Visita dels patges reials i xocolatada de l’AMPA

El missatgers reials s’han apropat hui a l’escola per repeglar les cartes que els xiquets i xiquetes d’Educació Infantil i de 1r i 2n d’Ed. Primària els han escrit. Després del llarg viatge que han fet des de l’orient per arribar a Vila-real, i després d’escoltar el tradicional Tirorí, cadascú ha fet entrega de la seua carta a canvi d’una llepolia, amb la il·lusió que aquesta arribe a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient i la nit del 6 de gener els porten tot allò que ha demanat.

Gràcies per la vostra visita!

Cliqueu a l’enllaç o a les imatges per veure el resum

I ací també el vídeo de la visita a PRI-1 i 2

I la visita a Ed. Infantil

Per acomiadar el trimestre, al llarg de la vesprada, l’AMPA de l’escola, amb la col·laboració d’IRCO, ens ha preparat un deliciós xocolate calent per a tots els xiquets i xiquetes de l’escola per finalitzar les classes i començar les vacances de Nadal.