5è Concurs de paelles AMPA

Aquest diumenge, AMPA del centre ha tornat a organitzar el concurs de paelles que serveix per donar la benvinguda al nou curs. Aquesta ja és la 5a edició d’un event que preten començar el curs amb una festa de benvinguda i germanor, tant per als que ja formaven part de la comunitat escolar, com de les famílies que enguany s’han incorporat a l’escola.

Al voltant de dos-centes persones pertanyents a la comunitat escolar del Col·legi Públic Botànic Calduch van participar d’aquesta jornada,  distribuint-se entre les huit paelles participants per gaudir d’un dia assolejat, pràcticament d’estiu, tot i estar ja prop del més de novembre. Algunes paelles estaven formades segons els grups de les  classes i altres grups s’han configurat a conseqüència de l’amistat al llarg del trajecte escolar dels seus fills i filles ha sorgit entre les famílies.

La jornada ha començat amb el muntatge d’activitats per als xiquets i xiquetes. Mentre els més menuts jugaven als unflables, construccions, equilibris, paracaigudes,… els majors preparaven les paelles, organitzaven les taules i les cadires, que en aquesta edició les ha proporcionat l’Ajuntament de Vila-real. Una vegada finalitzades les paelles, el jurat ha fet l’elecció de la millor paella d’enguany i en  finalitzar el dinar ha fet entrega dels premis al guanyador i també un detall i diploma per a cada participant.

Per finalitzar, com no podia ser d’altra manera, no ha faltat el tradicional partit de fútbol-sala entre pares i fills. Concloent així un fantàstic dia de convivència a la nostra escola.

Us esperem a tots i a totes a les II Jornades Gastronòmiques interculturals que es celebrarà el 22 març de 2015.

Ací teniu un resum fotogràfic del 5è concurs de paelles