Escola de mares: Tallers de mares i pares

Des de l’escola de mares i pares del centre oferim la possiblitat a les nostres famílies de trobar un espai on poder reflexionar sobre la seua pràctica educativa amb els fills/es amb assessorament professional. Són tallers per tal de poder aprendre a  fer ús correcte de l’autoritat i  per resoldre els dubtes més freqüents que es plantegen els pares sobre la criança dels fills/es.

Aquest és també un espai de trobada amb altres pares i mares i també amb mestres del centre, on compartim inquietuds, objectius pedagògics i sobretot ens apropem i aprenem els uns dels altres.

El regal de ser pares, és un taller que a més de buscar ajudar als nostres pares en la criança dels seus fills/es intenta recuperar la il·lusió i la màgia de ser pares. Volem que els xiquets/es creixquen i es desenvolupen de manera sana i correcta però sobretot que siguen feliços i açò s’aconesegueix sols amb mares i pares segurs i feliços.

Aquest curs el taller estarà dividit en  dos nivells o grups, un grup dirigit especialment a les mares i pares d’alumnat d’infantil que mai han participat en la nostra escola de mares i per tant presenten majors dubtes sobre l’exercici de la seua paternitat/maternitat, el desenvolupament de l’autoritat, l’establiment d’unes normes i hàbits,… etc. El segon grup està pensat per aquells pares i mares que ja han participat en anteriors tallers.

Matrícula: Podeu realitzar la inscripció a través d’aquest enllaç

Inscripció 2014_15

Fins al 10 de novembre o cobrir les places