“Acábate la sopa”

Els alumnes de PRI-3 i 4 gaudeixen de l’espectacle musical “Acábate la sopa”

Els alumnes del 2n cicle han anat a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló per veure l’espectacle musical "Acábate la sopa". Els alumnes del 2n cicle han anat a l’Auditori de Castelló per vore l’expectacle musical "Acàbat la sopa".

Obra destinada a l’alumnat d’Educació Primària que té com a  objectiu introduir el públic infantil i juvenil en el món de la música des d’una perspectiva didàctica, mitjançánt produccions especialment dissenyades perquè els escolars puguen disfrutar d’uns espectacles plens de música, màgia i diversió.

Amb guió i direcció artística d’Anna Llopart i la direcció musical de Josep Maria Guix, l’espectacle presenta Muriel, una xiqueta a qui li costa acabar la sopa. Mentres va menjant, i a través de la seua imaginació, els xiquets podran escoltar peces d’èpoques i estils molt diferents que van des d’una melodia medieval de Guillaume de Machaut fins a la música minimalista de Steve Reich i Philip Glass, passant per compositors del segle passat com Xostakòvitx y Eisler o la música de The Beatles.