PRI1. Taller de reciclatge. Setmana de la sostenibilitat

Les classes de primer hem rebut una visita molt especial: la de Currito i Manolita, dos simpàtics peluixos que ens van ajudar a entendre la importància que té el fet de reciclar.

Hem après que hi ha diferents tipus de contenidors on podem dipositar els residus que generem a l’escola.

Al finalitzar, ens han obserquiat amb uns portaentrepans per tal de reduir deixalles, i així col·laborar amb el medi ambient.

Aquesta activitat forma part de la 10è mes de la Sostenibiltat de la Regidoria de Sostenibiliat de l’Ajuntament de Vila-real, que ha fet arribar a les escoles aquest tipus d’iniciatives per ensenyar l’alumnat pràctiques sostenibles, en aquest cas el reciclatge d’envasos, i també convidar a les famílies a continuar amb aquesta tasca tan important.

Us deixem unes fotos de l’activitat