Beques Menjador Serveis Socials Ajuntament Vila-real

La Regidoria de Serveis Socials ha obert el termini per la presentació de les sol·licituds de beques de menjador municipals, a les quals pot accedir tot l’alumnat d’Educació Infantil i Primària de Vila-real que prèviament haja sol·licitat la beca de menjador de la Conselleria, complementant així les ajudes de la Generalitat per a arribar a subvencionar el 100% del cost del menjador escolar.

Les bases de les beques municipals de menjador escolar s’han publicat hui al Butlletí Oficial de la Província. Les peticions per a beneficiar-se de les ajudes poden formalitzar-se, mitjançant instància general, en el departament d’Atenció i Tràmits de l’Ajuntament de Vila-real fins al 17 d’octubre de 2014.

Us deixem l’enllaç a la notícia de la web de l’Ajuntament de Vila-real.