Eixida al Bioparc, infantil 5 anys.

Avui han segut els i les alumnes d’INF 5 anys de la nostra escola qui han visitat el Bioparc de València com a cloenda del projecte d’estudi sobre Àfrica.

Hem començat l’aventura de bon matí, avui tocava matinar per aprofitar al màxim la nostra eixida. Però l’emoció de l’excursió ens ha tret totes les cares de son, tots els xiquets i xiquetes pujàvem al autocar expectants i contents. A les 9:45 ja estàvem a València on hem esmorzat tot just abans d’entrar al parc, no siga que algun animal ens furtara l’esmorzar.

Una vegada dins del Bioparc ens hem transportat en l’espai i ens hem traslladat a Àfrica. No vos podeu imaginar la quantitat d’animals que hem pogut vore al llarg del mati i totes les coses que hem aprés sobre ells. Prepareu-vos papàs i mamàs perquè tenim moltes, moltes coses que contar!

Però el què per sort no contarem és que ha plogut, el temps s’ha aguantat molt bé tot el matí i hem pogut gaudir de l’experiència al màxim.

Us deixem l’enllaç al resum fotogràfic de la visita.